NLers - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu NLers - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

NLers

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

3e keer Panama,

Wat een feest was het weer wow, echt ontzettend genoten met al die gezellige NLers.
Er waren er 110 aan boord en ja ik moet natuurlijk voor 60% de menu kaart vertalen en dat waardeerden ze allemaal.
Het was een leuke maar slecht weer cruise, we hebben toch veel regen en wind gehad,
Maar ondanks dat hebben alle gasten genoten en we hebben onze rating weer gehaald 8.80 waar we 8.70 moeten hebben dus dat is weer een goed teken.

Ook heb ik nog een volle zak drop, king pepermunt en Droste Chocola gekregen nou en nu al 1 rolletje Droste op mmmm de kleine King pepermunt heb ik uitgedeeld aan al mijn jongens dat hebben ze wel verdiend en ze waren er blij mee:D

Vandaag ook nog even de USPH aan boord sneller dan verwacht we hadden ze verwacht in December maar goed nu komen ze volgend jaar weer in Maart ergens.
Allemaal goed natuurlijk, maar wel meteen koppijn gekregen door alle stress van de hogere officieren.

Maar nu hier in TAMPA is het weer super lekker warm mooi zonnetje dus wie weet wat me nog te wachten staat hier in de Caribean, ik kan ook niet wachten tot het Kerst/New Year is ben zo benieuwd hoe dat is om dat te vieren hier.
Helaas zal dit voor mijn Familie wat minder zijn heb al de afgelopen 6 jaar geen kerst gevierd, nou ja denk wel aan ze:D

Maar nu eerst op naar het volgende rondje:

Key West, Floride USA

Groetjs

• 10 Oktober 2010 - 16:44

Mac:

hoi david
    nu het is weer afzien kerst vieren in weet niet waar alles beter dan in NL !!!
    Je bent goed bezig en dat moet je vooral houden zo.Maandag ga ik weer 100% aan de bak kijken hoe het gaat. Ik ga er voor binnen zitten is niet mijn ding.!!
    later

mac xxxx

• 10 Oktober 2010 - 19:42

Cor Van Der Waal:

Hallo David,

Geweldig is de cruise geweest met de Hal. Lekker gesnoept van de chocolade en king.
    Wij horen wel als het op is en veel plezier de komende 26 weken Cayman.

Nog bedankt voor de gezelligheid en tot horens, je act van gisteren is al uitgezonden bij het NOS journaal.

Groeten van de Rotterdammers

• 10 Oktober 2010 - 20:51

Kieran:

ola,

kerst is vast tof aan boord! ik kijk weer uit naar je photografische hoogstandjes over een week.

En wees zuinig op de droste :P

gr.
    Kieran

• 11 Oktober 2010 - 18:16

David W.C. Schotman:

Robbert heeft wat foto's toegevoegd.

Wij wachten op resente foto's van de officier zelf, hij beloofde die net telefonisch binnen- kort te uploaden!

Voor iedereen de hartelijke groeten van David.

Hij is in Key West, zag nooit eerder zoveel Jachten! Het is warm weer en er waait een stevige wind.

Inge.

• 12 Oktober 2010 - 08:54

Jessica:

Nou David, zo te lezen heb jij je zaakjes goed voor elkaar! Misschien is het al tijd om een eigen schip te kopen? Of blijf je liever onder de mensen? Je kan trots op jezelf zijn. Veel werk plezier en groetjes van alle Doctertjes

• 05 November 2010 - 18:28

Etienne En Els:

Hallo David,

Zo te lezen en te zien gaat het je goed. Houden zo hoor! Fantastisch om dit in je leven mee te maken. Wij blijven je volgen.

Veel liefs van Els en Etienne.

• 16 December 2010 - 13:10

Mac:

David

Als je dit leest reageer zsm

MAC

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010