Weg uit Dry Dock - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu Weg uit Dry Dock - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu

Weg uit Dry Dock

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

10 April 2010 | Bahama's, Freeport

Zo nu maar even snel een berichtje hopelijk kan ik binnenkort weer wat langer typen misschien overmorgen omdat ik dan bij een star bucks ben gratis internet.

Dry Dock is over en klaar alles is schoon, en werkt nou ja bijna alles.
Veel uren gemaakt maar ook veel tijd gehad om niks te doen alleen nu weer terug naar normaal heerlijk daar heb ik meer zin in.

Eindelijk weer gasten morgen veel beter.
Als ik tijd heb zal ik binnenkort weer wat foto's proberen te uploaden eerst moet ik ze comprimeren.

En Cas nee ik kom alleen bij Saint Barthelemy dat is het eiland naast Sint Maarten.
Erik jij ook in uniform leuk hoor:D
ik heb inmiddels zelfs bericht gekregen dat ik misschien 13 juni of naar huis ga of in een ander departement ga assisteren dit omdat er 13 juni iemand anders komt en normaal moet er iemand vertrekken.

Ook is er een nieuwe Dining room manager die nederlands is en al sinds '61 meevaart met De HAL. Arie Nieuwdorp of tewel Aad en hier noemen sommige hem opa maar ik denk dat ik heeeeeel veel van hem kan gaan leren.

Groeten en tot het volgende bericht nog steeds leuk dat jullie mij volgen dank jullie allemaal.

Groet david

  • 11 April 2010 - 08:45

    Mac:

    He david
    Geweldig man weer in de vaart nu opa stuurde wat beelden van ruwe zee met schepen hopelijk blijft het jou bespaart !! giga golven nu dat is maar niets
    Lekker genieten verder en als je in juni naar huis komt !! de barbeque staat klaar.
    gr mac xxx

  • 11 April 2010 - 10:32

    Mama:

    Lieve David,

    Ik zie jullie zijn er weer klaar voor. Nu de gasten aan boord en varen maar! Op naar weer nieuwe belevenissen.
    Wat zul je blij zijn dat het zover is.
    Deze foto stuurde een van de gasten...hoe attent.
    Geniet van je werk knul, liefs, Mama.

  • 11 April 2010 - 18:40

    Tante Jenny:

    Je staat weer blits op de foto's David,We wensen je weer een goede vaart. De hartelijke groeten uit Assen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 65361

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: