getallen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu getallen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

getallen

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

21 April 2010 | Nederland, Amsterdam

40 kilometer lang, van 2 tot 8 kilometer breed en in het midden samengeperst tot het smalste stukje van CURACAO.
Slechts 42 kilometer van ARUBA verwijderd, 30 kilometer van BONAIRE en slechts 2000 kilometer van NEW YORK, is het toch het grootste eiland van de NEDERLANDSE ANTILLEN.

Zo een beetje info over Curaçao en de getallen.
Heb vandaag maar even drop gekocht, sultana, verkade koekjes en een verkade chocolade reep.
Op de koop toe nog een broodje bal met saté saus en een broodje frikadel gezond.
Ik verlaat Curaçao nu, morgen kijken of ik wat mede studie genoten kan zien. De volgende stop bij Aruba heb ik een vrije lunch dus 5 uurtjes vrij ipv 2 mooi of niet.

Ook nog even gebeld met mijn stagebegeleidster, ze heeft een van de schepen zien liggen toen ze in het hotel overnachte omdat de vliegtuigen niet vlogen.
Helaas was ze al weg anders had ze aan boord kunnen kijken.
Maar goed school is ook belangrijk.

Alle klachten nog steeds in ontvangst aan het nemen maar het is wel minder aan het worden. Ze weten ieder geval wel dat wij onze bet doen en dat het niet aan ons ligt.
Nou ja volgende cruise is beter hopelijk.

Groeten david

Owja heb nog de Telegraaf gekocht maar wat een ******* krant blijft dat alleen maar troep zo ff $3 weggegooid.

• 22 April 2010 - 06:24

Mac:

David,
    Leuke info 1 type fout bet is best maar ja knie zorg na 15 uur werken. Het plaatje is niet de NA maar St Kitts and Nevis, daar zijn wij getrouwd. Doe ze de groeten op Ottley Plantation !! Lekker he zo'n broodje bal je blijft toch echt een Hollander ..

Later moet klussen

• 23 April 2010 - 10:27

Jermaine :

gozer mooi dat het goed gaat je had beter de spits kunnen lezen binnenkort queensnight ga je missen maar als je terug ben gaan we stappen ow en als je het nog niet weet mad en ik zijn uit elkaar take care see you soon ;)

• 23 April 2010 - 14:27

Els En Etienne:

Ha David,
    Wat een mooie en leuke verhalen schrijf jij, heerlijk om te lezen.
    Je boft wel hoor, met zo'n superstage en laat het gemopper maar lekker voor wat het is:Jan Jans en de kinderen:ZOLANG JE NOG KUNT MOPPEREN,VALT HET ALLEMAAL WEL MEE!!!!!
    We blijven je volgen en zullen vaak hopen dat wij ook even met je mee mochten varen en aan zo'n prachtig gedekte tafel konden dineren en door jou bediend zouden worden.
    Succes en onze groet,
    Els en Etienne

• 23 April 2010 - 14:41

Elly:

Ben je al gegroeid, geestelijk en lichamelijk. Je komtnatuurlijk toch anders terug dan je heen ging? Voel je dat ook al een beetje. Wat een persoonlijke vraag he? Met ons is alles best. Groeten van je kleine nichtjes.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010