4 stuks - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van David Schotman - WaarBenJij.nu 4 stuks - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van David Schotman - WaarBenJij.nu

4 stuks

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

17 April 2010 | Barbados, Bridgetown

Bridgetown, Barbados.
Waar moet ik beginnen nou ja bij het schip met een shuttle bus naar de terminal er lagen 4 andere cruise schepen de MS Veendam lag er ook,(had de zelfde lekkage problemen als wij) in de terminal aangekomen eerst even rondgekeken en daarna maar voor $2 met de taxi naar de stad niet veel bijzonders enig nadeel was mijn camera vergeten dus slechts foto’s van de terminal en de 4 schepen.

Foto’s ga ik na morgen allemaal verkleinen en proberen op de site te zetten het zijn er wel veel zit al over de 1500 denk ik zo.
Maar goed als ik thuis ben kan ik een goede selectie maken.

En voor Ineke de schoenen van, Van Lier zijn nu ingelopen ik loop er 2 keer 3 uur op en de Rockport nou bestel maar een dozijn heeeeeerlijk.

Dit was weer barbados de groeten en tot morgen.

  • 18 April 2010 - 07:00

    Papa:

    Ha David,

    Wat fijn dat je zo regelmatig van je laat horen. Je moet weten dat ik elke dag als eerste naar jouw mail uitkijk. Hoop niet dat je alle 1500 foto's gaat plaatsen dan kom ik niet meer op mijn werk!! Overigens heb ik op mijn werk ook je site getoond. Ook zij zijn enthousiast en zagen dat je erg veel beleeft.

    Ik ben erg benieuwd wat je volgende belevenissen en ervaringen zullen zijn in je werk. (samen met de DRM!)
    groeten,je vader.

  • 18 April 2010 - 09:03

    Trudy En Edward:

    Hi David,

    Erg leuk je verslagen te lezen van wat je zo allemaal doet. We hebben je natuurlijk op het schip zelf aan het werk kunnen zien en nu lezen we je verhalen of je nog wel of niet van boord kan en waar etc. etc. Hard werken en toch ook zo nu en dan genieten.
    Door jouw reisverslagen wanen wij ons nog op het schip. Maar we zijn wel blij dat we de lekkage op het Lidodeck niet mee hebben gemaakt.
    Geniet van deze maanden en we zien alweer uit naar je voolgende verslag.
    Groetjes
    Trudy en Edward Huddleston Slater

  • 18 April 2010 - 18:50

    Ineke:

    Hey David ,Fijn om te horen dat ze goed lopen, ja Van Lier is iets stugger!! Ik vind het geweldig wat je allemaal doet en meemaakt!! Ik zou best even om een hoekje bij je willen kijken. Dit deel van de wereld ken ik niet maar lijkt me schitterend!! Ik kijk ook uit naar je verhalen als je naar het noorden gaat!!
    Groet van ons allemaal,
    Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 65366

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: