ALASKA EERSTE TRIP - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu ALASKA EERSTE TRIP - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

ALASKA EERSTE TRIP

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

23 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Alaska eerste trip zit er op mijn nederlands typen is niet meer wat het is geweest ik typ dit nu maar typ meer engels dus steeds opnieuw typen heeeel vervelend.

Maar goed nu iets over alaska;
Een land vol ongeloof waar de natuur nog in volle bloei is.
In een woord ….Onbeschrijfbaar…. ik heb walvissen gezien dode en levende helaas alleen de dode op een foto….. en orka’s dolfijnen maar nu ook beren helaas een te verre afstand om een goede foto te maken, ook nog zeehonden en zeeotters gezien zo lief op hun rug zwemmend en turend.

De stadjes Ketickan, Junau , Skagway, en Seward zijn echt allemaal kleine stadjes beetje foto’s maken en rondlopen meer is het niet.
Hier en daar op jacht naar souvenirs voor de fam.
Voor de rest gaat het werken echt goed veel goede mensen en het penthouse heeft het schip vandaag verlaten nog een kaart gekregen…….. ze vonden het ontzettend leuk en genoten van alles en hopen mij zelfs op een ander schip te zien.
Ook andere gasten zeggen dit.

Het weer is echt super mooi zonnig wel kouder dan in NL waarschijnlijk ik heb mijn trui ook nu super vet ik zal even kijken of ik nog een foto kan droppen.

Voor nu weer de hartelijke groeten ik ben op de terug weg naar Vancouver en dan weer Seward etc.

Gr David

  • 24 Mei 2010 - 08:49

    Erik:

    Gast wat een vette foto!!!! Stoer man!!! Met dat zonnebrilletje! Gaaf!!! Wat een tof gebied zeg! Geniet er van, en tot over een tijdje!

    Grtz, Erik

  • 24 Mei 2010 - 08:57

    Kieran:

    das even wat anders dan al die hitte :-) ga je nog skieen? :P
    ola

  • 24 Mei 2010 - 09:05

    Papa:

    Geweldig dat je zo geniet van je werk, fijn weer wat van je te horen. Staat je erg goed die trui en die heb je natuurlijk wel nodig met die kou. Aan je verslag kan ik zien dat je ook geniet van de natuur om je heen. Jammer dat die walvis alleen dood op de foto staat, maar misschien lukt het nog een keer om een levende op de foto te krijgen. Ik hoop dat je de bergen in Zwitserland straks niet te gewoontjes vind, maar daar ga ik niet van uit.
    Werk lekker en tot het volgende bericht.
    Groeten,
    Papa

  • 24 Mei 2010 - 09:27

    Mac:

    Hoi David, Geweldig nieuws weer om te horen wat je aan het ondernemen bent. Foto erg cool je lijkt wel de captain !!! Gisteren waren wij op een barbeque en kwamen 2 australiers tegen maken rond toer door europa beiden 24 jaar zo gek als een deur. KOMEN UIT SYDNEY dus ga je die kant op dan heb ik misschien wel een adres.

    Tot later

    liefs mac

  • 24 Mei 2010 - 09:59

    Trudy En Edward:

    Hoi (bijna) kapitein

    Hadden dus toch de cruise naar Alaska na de Panamacruise moeten boeken. Hoe je het omschrijft lijkt het me een geweldige cruise. Gaan we natuurlijk echt nog wel eens doen. De andere vier die bij ons waren hebben hem al gemaakt. Nu wij nog. Je schrijft dat er gasten zijn die je graag weer zien op een andere cruise. Wat denk van je van ons......
    Nou wie weet.
    Geniet ervan en we zien weer uit naar je volgende verslag.

    Groetjes
    Edward en Trudy

  • 24 Mei 2010 - 18:16

    Mama:

    Lieve David,

    wat zou ik je graag even omarmen.......wat zie je er geweldig uit!
    Ik blijf heel trots op je.
    Verlang stiekum wel naar je thuiskomst. Duurt nog wel even.
    Maar we kunnen bijna zeggen; vlg. maand komt David thuis.

    Geniet verder knul wij volgen je verhalen.

    mama.

  • 25 Mei 2010 - 09:40

    Nedspine:

    We gieren hier met zijn drieen,je moeder ik ( zei de gek ) en marie-christine,als 3 pubers,over die waanzinnige mooie uitzichten op je fotos.Heb je het naar je zin,kan me voorstellen dat je niet meer terug wilt naar nederland,met zulke mooie uitzichten.We laten snel weer wat van ons horen vanuit nedspine. groet jeanet

  • 25 Mei 2010 - 09:45

    Fam Roeloff:

    wat een geweldige foto reportage, die van alaska is wel supergaaf, geniet nog even, groeten van ons, we blijven je volgen, ontzettend leuk, groeten

  • 26 Mei 2010 - 12:39

    Roeloff :

    weer nieuwe foto's, echt geweldig, we zijn jaloers op je!

  • 26 Mei 2010 - 17:32

    Mac:

    David
    bedankt voor de greetz kaart geweldig foto man
    blijf genieten

    gr chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 65351

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: