March 7th 10:55 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu March 7th 10:55 - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

March 7th 10:55

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

26 Februari 2010 | Nederland, Zeist

Nou eindelijk de dag van vertrek is bekend!!

Zoals aangeven 7 maart om 10:55 zal ik in het vliegtuig zitten, ja er kan altijd vertraging zijn maar het zal rond die tijd zijn.

Vlucht gegevens:

UNITED AIRLINES UA 0909
van AMS(Amsterdam) naar ORD(Chicago)
vertrek AMS 10:55AM aankomst ORD 01:20PM
duur 09hr(s) :25min(s)

UNITED AIRLINES UA 0679
van ORD(Chicago) naar SAN(San Diego, CA)
vertrek ORD 03:21PM aankomst SAN 05:45PM
duur 04hr(s) :24min(s)

totaal duur vlucht: 13hr(s) :49min(s)
totaal duur inclusief wacht tijd etc.: ongeveer 20 uur reistijd.

Maar wat een zin heb ik er in zeg pfff, wil nu al vliegen wil weg hier uit dit weer.
Al zie ik wel dat het nu ook gewoon slecht weer is in Vancouver en daar kom ik 5 keer dus ja, maar beter dan hier.

Dus nu snel alles klaar leggen kijken wat ik nog mee moet laatste dingen regelen.
En natuurlijk iedereen gedag zeggen want ja ik zal wel even wegblijven.

Moet nog een DSB hebben en nee niet de bank maar een DUTCH SEAMANS BOOK.

Zag dat ik met nog 4 andere mensen van de HAL meevlieg en niet zomaar wat nee:
Cadet Officer (het zelfde als ik in opleiding dus)
4th Engeineer
3rd Officer
Trav.2nd Engineer

dus niet zomaar een paar functies.

Even kijken of ik van hun al het een en ander te weten kan komen.

Nou tot het volgende bericht maar weer.

Gr David

PS: Ik ben 25 februari nog met mijn Opa en Robbert naar de SS Rotterdam geweest.
Deze wordt nu omgebouwd tot een hotel, conferentie, restaurant, kantoren etc. een machtig schip is dit en waar ik op ga varen is nog groter.
Op de SS Rotterdam raakten we al bijna verdwaald,
dus ik moet oppassen op de MS Statendam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 65375

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: