Fort en tour - Reisverslag uit Acapulco, Mexico van David Schotman - WaarBenJij.nu Fort en tour - Reisverslag uit Acapulco, Mexico van David Schotman - WaarBenJij.nu

Fort en tour

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

09 Mei 2010 | Mexico, Acapulco

Gisteren in Acapulco heb ik even een oud fort bezocht heel interessant over de piraterij en de koopvaarderij vanuit europa naar mexico en terug. En over de muurschilderingen en alle gevonden beelden en een stukje over de waterspuwers die je veel op kerken ziet staan.

Heel interessant en mooi om het te zien ik zal proberen een paar foto’s bij te voegen.
Ook nog even bij de clifdivers geweest alleen begon de show pas om 13:30 en om die tijd moest ik natuurlijk alweer terug zijn aan boord om weer bijna aan de slag te gaan.
Ik heb dus alleen de plek gezien waar de clifdivers vanaf springen en dat zag er niet onaardig uit. Ik moet er wel bij zeggen dat Acapulco armzalig is reed met de taxi rond door de straatjes een kleine tour voor slechts $10 dus dat viel wel mee.

De dag ervoor was ik in Hautulco en daar heb ik slechts mijn boek zitten lezen en een heerlijke vis schotel genaamd Hautylacanada heerlijk dus vrij weinig gedaan maar ontzettend heerlijk.

Nou morgen mijn verjaardag voelt wel raar zo ver weg heb het gevoel dat ik al jaren weg ben, maar het is slechts 2 maanden nog 2 te gaan en dan een korte vakantie en dan weer varen.

De gasten zijn ontzettend aardig heb ook weer nederlanders natuurlijk maar deze zijn echt top hartstikke gezellig altijd weer en de gasten van Penthouse varen mee tot aan alaska dus dat wordt nog gezellig.

Hartelijke groeten en morgen een leuk feest berichtje van mij.

David

  • 09 Mei 2010 - 20:48

    Jermaine:

    mooie verhalen gozer ik blijf er van genieten alvast gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er van je ben niet altijd jarig op een cruise schip

  • 09 Mei 2010 - 22:06

    Ineke Bijvank:

    He David,
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een hele leuke en onvergetelijke dag zult hebben!!
    We zullen aan je denken en s"avonds het glas op je heffen!! We, genieten nog steeds van al je verhalen.
    hartelijke groet ,
    Ineke

  • 10 Mei 2010 - 07:34

    Herman En Marjolijn:

    Ha David,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zoals je al schrijft is dat inderdaad een ver weg gebeuren. We nemen aan dat er ergens wel en taart is waar je je op kunt storten en dat er Nederlanders zijn die 'lang zal hij leven' voor je zingen.

    Erg leuk om je verslagen te lezen. En ook dat je af en toe nu meer tijd voor jezelf hebt om even aan de kade te gaan en iets aan land te zien!

    Geniet van vandaag en alle dagen die nog komen!
    Hartelijke groet,
    Herman en Marjolijn


  • 10 Mei 2010 - 08:07

    Mac:

    Hoi David
    Van harte proficiat met je 21e levensjaar het jaar waar in jij wel heel veel beleefd. Nu we volgen jou verhalen op de voet en waren gisteren nog even bij jou webmaster ( opa ) nu deze gaat 6 weken op vakantie dus ik hoop dat het goed zal verlopen echter hij zal wel een internet cafe opzoeken. Nu geniet van deze dag wij hebben een oproep gedaan via de HAL om even te laten omroepen dat jij jarig bent, als verrassing krijg je een gratis kielhaal ( alleen als je zin hebt hoor ) Verder nog even een vraag het penthouse vaart toch altijd mee boven op het schip, of is het de penthouse crew !! Nu hartelijke gr mac x ( x21)

  • 10 Mei 2010 - 08:39

    Jessica:

    Hoi David, namens alle Doctertjes feliciteer ik je met je 21e verjaardag! Zal wel vreemd zijn om verweg jarig te zijn. Ik hoop dat je tijd hebt om het een beetje te vieren. Een stukje taart en een klein biertje moet toch wel kunnen?? Leuk om te lezen wat je allemaal beleefd. Succes en groetjes van ons allemaal, Jessica

  • 10 Mei 2010 - 09:15

    Francine & Mel:

    Wat leuk om je verhalen te lezen! Voor vandaag natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je ondanks dat je ver weg zit maar veel felicitaties en kado's mag krijgen. Hopelijk is er wel taart en drank op deze bijzondere dag! We hopen snel weer je verhalen te lezen en geniet vooral van alle avonturen tussen het werken door. Veel groeten van alle boasjes, francine

  • 10 Mei 2010 - 11:34

    Mieke + Melte:

    Hallo David,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel succes voor het komende jaar. Ja, vreemd je verjaardag vieren in een ander land. We hopen dat je een gezellige dag hebt, nl. op zee!
    Geniet nog de komende weken.
    Groetjes,
    Mieke + Melte


  • 10 Mei 2010 - 12:37

    Tante Jenny:

    Wat een feestdag, van harte geluk met je verjaardag, hierbij in gedachten een mooi bosje bloemen. Een fijne dag gewenst. Proost op het Nieuwe jaar.!!!!!!!

  • 10 Mei 2010 - 16:13

    Marietta:

    Hallo David,

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er van.

  • 10 Mei 2010 - 17:31

    Wim En Marian:

    Hallo David,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Ben blij dat je het leuk hebt, wel jaloers dat jij zo lang op de boot zit. Groeten aan tafelbedienden van tafel 55, Adu en ???
    Groetjes Wim en Marian

  • 10 Mei 2010 - 20:10

    Karin:

    He gozer! Van harte gefeliciflap! In het land der "groten" hoe bevalt dat nu na een dag?? hihi. WAT een geweldige foto's, vooral die mooie knul die er op staat, Geweldig, wat zie jij er SUPER uit. Van ma, die net even hier was begreep ik dat het heeeel hard werken is. Ik weet dat jij wat dat bvetreft uit erg goed hout gesneden bent. Kerel deze ervaringn neemt niemand je ooit weer af en staat helemaal toppie op je cv natuurlijk. Als ik dan de foto van je kamer zie met de davitamon dan is dat stukje echt 'thuis'. Voor de rest ben je een man van de wereld. Ik kan er nog niet over ujit. Ik ben blij eindelijk gevonden te hebben even een berichtje te sturen. je weet hoe dat gaat, de tijd vliegt, maar ik weet zeker dat ik nu vaker iets laat horen. Voor nu nogmaals van harte van alle Opijntjes.
    Tot snel. gr. en.... of je het leuk vindt of niet een dikke knuffel!!
    Karin

  • 10 Mei 2010 - 22:04

    Jolanda:

    Hee die David,
    Ik probeer nog een keer naar je te schrijven want die ik eerder stuurde zie ik niet bij het lijstje staan maar misschien komt die nog. Maar nogmaals dan heel hartelijk gefeliciteerd met jou verjaardag! Heb je het leuk kunnen vieren? Wel speciaal, zo ver weg, varend je verjaardag vieren. Dat heb je vast nog niet eerder gedaan.
    Leuk om je reisverslagen te lezen. We denken aan je en hopen dat je een onvergetelijke verjaardag mag beleven.
    Veel groeten van ons,
    Juliët Geerten Koen en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 65370

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: