kort maar krachtig - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van David Schotman - WaarBenJij.nu kort maar krachtig - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van David Schotman - WaarBenJij.nu

kort maar krachtig

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

14 April 2010 | Britse maagdeneilanden, Road Town

nou er is ontzettend veel mis gegaan na het dry dock.

het lido deck is overspoeld met water, de airconditioning was geknapt en het hele lido restaurant stond blank.

Er waren 2 motoren kapot, we hadden een vertraging van 5 uur, ik werd om 06:00 wakker gebeld om te beginnen met werken omdat de Rotterdam Dining room openging en alle gasten hier moesten eten dus tot 23:00 gewerkt.
Dus ik had slecht 15 minuten om aan wal te gaan en dat heb ik dan ook maar gedaan kan ik tenminste zeggen dat ik ook op Tortola ben geweest:D.

foto's nog steeds geen tijd voor gehad excuus voor de vertragingen maar goed werken gaat voor he;) gasten zijn belangrijker.

Groeten vanuit Tortola op weg naar Gustavia.

• 15 April 2010 - 05:27

Willem Van Loon:

Hello David,

This was ( is ) bad luck indeed and they call it the Virgin Islands……(!) So much water over the stern at deck hight eleven it must have been quite some weather.
    Two engines failure, luckily you have five all together and seventeen working hours so again green-white-green hard work and … you know it.

But you even found time to go ashore to find the articles you asked me for ?

David I won’t disturb you any longer there is work to do.

Opa Willem

• 15 April 2010 - 16:41

Mama:

Lieve David,

Wat een storm op zee! En dus ook in,om en op het schip. Jongen wat een belevenissen allemaal.
    Hier is het 'groen'aan het worden heerlijk al het blad aan de bomen.
    De mensen worden weer vrolijk door alle zonneschijn!!
    Skypen ging deze keer goed joh! vooral de achtergrond was een foto waard. Tot de volgende keer. Liefs van mama en Robbert. Pap is met cursus en Erik in Londen.

• 16 April 2010 - 12:23

Marianne Rooijmans:

Hoi david, je ziet er strak uit zo in die uniformen, past goed bij je. Zie dat je binnenkort op Aruba bent. Daar zitten de volgende leerlingen Emmelien/Lois/Bob/ Danielle en Gerrie, zal je wat telefoonnummers van hen geven.
    Emmelien B: +2977493925
    Bob de G:+2977403645
    Heb hen verteld dat je maandag op Arub bent,
    gr
    marianne rooijmans
    ps: ik zit vast op Curacao, as in de lucht

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010