ff snel - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu ff snel - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

ff snel

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

08 Maart 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Hey luitjes,

even snel een bericht vanaf de andere kant van de wereld. ik zit in een wereld met 2 kingsize bedden voor mezelf foto's volgen ga zo eten en dan slapen. wil alleen even zeggen dat ik veilig ben aangekomen en niet zomaar met 5 anderen maar met 14 werknemers op de MS Rotterdam en 4 andere op de MS Statendam.

Nou groetjs vanuit San Diego,

op naar het avontuur

• 08 Maart 2010 - 05:58

Willem Van Loon:

Hi David,

Nice to hear from you so soon.
    Sleep well and all the best.

Opa Willem

• 08 Maart 2010 - 06:33

Aafje Smedinga:

Lieve David,

Fijn dat alles goed is gegaan.
    Wat leuk dat je reeds mede bemanningsleden hebt leren kennen tijdens de vlucht.
    Het was wel een lange zit niet waar. !

Veel succes en liefs van :

Oma Aafje

• 08 Maart 2010 - 07:54

Pama&papa:

Lieve David,

Jij ligt nu te tukken en wij ploeteren weer door de sneeuw!!!!!
    de wereld is weer wit hier.
    Heerlijk te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Succes met de eerste dagen. groeten van hier, je ouders.

• 08 Maart 2010 - 08:36

Kieran:

Lekker! Ik wacht met smart op de foto's. Gr. Kieran

• 08 Maart 2010 - 08:47

Erik:

Sahbi,
    Lekker hoornueindelijkwegikzitinoginjordaniemoetheelsnelinisraelzientekomennogvandaagdusdatwordtnogffsnelwerken.hierisdezonnoglekkermaarinsandiegoishetooknietzulkchillweerzotezien.veelsuccesophetwerk!!!ma'salaamErik(despatiebalkisstuk)

• 08 Maart 2010 - 16:11

MAC:

David, al die vlaggetjes ik wist niet dat je zo snel reisde !!
    All the best

gr MAC

• 08 Maart 2010 - 17:46

Marietta:

Hallo David,

Goed om te lezen dat je een voorspoedige reis hebt gehad. Nu is je grote avontuur echt begonnen,laat het een mooie ervaring worden, waarin leren, plezier maken en genieten centraal staan. Ik blijf je volgen.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010