terug naar vertrouwde vaarwateren!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu terug naar vertrouwde vaarwateren!! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

terug naar vertrouwde vaarwateren!!

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

11 September 2010 | Nederland, Zeist

Beste Volgers,

Het is inmiddels 2 maanden geleden dat ik terugkwam in Nederland.
Ik heb zelf een heerlijke vakantie gehad in Zwitserland 2 weken lekker gewandeld en heerlijk bijgekomen van alles.

Maar nu weer terug naar een van de vele schepen en dan de MS Ryndam het 3e schip in mijn zeevaart carrière bij de HAL.

Het is slechts 1 week in Alaska, dan direct door het Panama Kanaal om vervolgens mijn 11 cruises door de Westerse Caribbean te maken.

Ik heb er weer zin in het zal wel weer even wennen zijn de eerste week maar goed dat gaat wel lukken.

En hopelijk kan ik dit keer wel van het schip af bij Cabo San Lucas waar ik mijn verjaardag had gevierd!!!

Ik ben ook weer benieuwd naar alle reacties want dat vond en ga ik weer leuk vinden om te lezen.


IK GA GENIETEN EN HOPELIJK JULLIE OOK WEER VAN MIJN LEVEN OP EN ROND HET SCHIP.

Hartelijke groeten

David Schotman
Assistant Dining Room Manger
MS Ryndam



PS: Hopelijk heb ik een goede vlucht vandaag op 11-09, maar ach ik vlieg naar CANADA

  • 11 September 2010 - 11:41

    Ineke:

    Hoi David. Wat gaat de tijd snel,alweer 2 maanden geleden dat we je zagen!! Natuurlijk gaan we je weer volgen en meegenieten van alle verhalen die je weer te vertellen hebt!! Een goeie vlucht en heenreis toegewenst!
    hartelijke groet van ons allen,
    Ineke

  • 11 September 2010 - 11:50

    Mac:

    Hoi david,

    bedankt voor je bezoek als je dit leest ben je in vancouver en zit je aan de dis met je miss !!
    Heel veel plezier en ook genieten naast de lange werken
    gr chris

  • 11 September 2010 - 12:27

    Trudy En Edward:

    Hoi David,

    Wat leuk om weer te lezen dat je weer gaat varen. Tja dat wordt weer hard werken maar vooral socializen (schrijf ik het goed?), maar je weet wat ik bedoel. Want dat is wel je sterkste kant. De gasten entertainen en ze geruststellen. We gaan je natuurlijk weer volgen en zie uit naar alle verhalen.

    Heel veel succes weer op de tweede ronde van je HAL carriere.

    Groetjes
    Edward en Trudy

  • 11 September 2010 - 18:19

    Mama:

    Lieve David,
    Het is nu 20.00 uur jij hangt al enige uren in de Douglas van de KLM in de lucht. Fijn dat we je weg konden brengen en het vliegtuig zagen staan. Heerlijk dat je een stoel met ruimte voor de benen had, niet verkeerd voor zo'n lange vlucht.

    Een hele goede start morgen op de MS Rijndam we zijn benieuwd naar je verhalen.
    liefs, Pap en Mam.

  • 13 September 2010 - 06:53

    Francine:

    hoi david,
    hopelijk had je een goede vlucht. Veel succes weer met alles en sterkte even met wennen op je boot. De herrie van de kids van de fröbellaan ben je in ieder geval weer kwijt. Succes!! francine

  • 13 September 2010 - 09:14

    Mac:

    Hoi David,

    Je hebt gevlogen met een MD-11 wie was je captain! Misschien was het Tom van Hoorn, laat even weten is een kennis van mij.
    Lekker aan het werk inmiddels en de 1 ste contacten opgedaan. Nu lekker doorgaan zo en we horen de verhalen wel wer.
    gr mac

  • 13 September 2010 - 12:54

    Erik:

    He man, hoe is het? Alweer lekker aan het werk? Grtz, Erik

  • 14 September 2010 - 14:49

    Willem Van Loon:

    Hallo David,

    Alweer veel verkeer op je weblog zo zien wij.
    Fijn dat je er goed uitzag op de foto genomen op Schiphol.

    Vandaag Juneau en morgen Sitka.(!)

    Hoe is de staf waarmee je moet werken.

    Tot nader,

    Oma Aafje en Opa Willem
    Cadzand Bad

  • 18 September 2010 - 18:33

    Willem Van Loon:



    Hallo David,

    Hoorde van Anton dat je aan boord van de Statendam was geweest en daar je oude maten hebt ontmoet.
    Je raakt al aardig thuis bij de HAL.

    Maar een badpak kopen in Alaska is wel erg stoer.!

    Hier alles wel, genieten van een vakantie in Zeeuws-
    Vlaanderen.

    Het beste en tot later,

    Oma Aafje en Opa Wllem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 65211

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: