van uit de HUT - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van David Schotman - WaarBenJij.nu van uit de HUT - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van David Schotman - WaarBenJij.nu

van uit de HUT

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

16 April 2010 | Martinique, Fort-de-France

Hey allen leuk dat jullie mij nog steeds volgen.

En helaas kan ik nog steeds geen foto’s comprimeren ik heb nog geen tijd gehad excuus.
Fort-de-France was weer leuk een heerlijk stokbroodje gegeten in euro’s betaald, het was wel weer 30 graden maar de luchtvochtigheid was 80% dus niet uit te houden maar goed mag niet klagen.

Ondanks dat was er nog een werkende vulkaan ook wist ik niet eens maar goed daar kijk je niet echt meer van op. Een gast had nog gezegd dat het ging regen en ik zie van niet, had een weddenschap moeten maken zei hij aan het eind van de dag dan had ik goud geld verdiend.

Na alle lekken hier en daar(Gelukkig komt het water van boven niet van onderen), loopt het weer soepel.
De DRM is een prima man ik moet nog de groeten doen van hem aan u opa aangezien u ook in de vaart zat.

Morgen Barbados krijgen wij er 204 gasten bij, in het LIDO zal ik het niet merken maar in de Dining room wellicht wel. Een zorg voor morgen niet voor nu.
Ik kijk echt uit naar Alaska dan ga ik jullie pas echt jaloers maken want dat is een ervaring om nooooooooit te vergeten.

Groeten vanuit de hut.

  • 17 April 2010 - 04:53

    JWEL:

    Hi David,
    Het blijft leuk op je belevenissen te lezen, blijven doen ! Je geeft leiding aan veel mensen en die hebben geen tijd om een foto's te uploaden. Wat zegt dit over je leiderschap :).
    Werk niet te hard en geniet ! Groeten JW+EL+M+A

  • 17 April 2010 - 06:18

    Mac:

    Hoi David,
    Nu wij hebben nog nooit zo een rust gehad geen vliegtuigen wat een rust.
    Nu jij geniet volop en dat is maar goed ook. Kunnen de passagiers wel komen nu er niet gevlogen wordt vanuit Europa of heb je veel US people. Nu echt effe tijd maken voor foto's
    Lieve gr MAC

  • 17 April 2010 - 06:34

    Willem Van Loon:

    Hello David,

    Good to see all well on board again. My greetings, and thank you, in return to the RDM.

    I was at sea with Muller on a coaster De Vrijburgh to and from North Africa as a pantry boy.
    As an apprentice,electrician,I worked on the Alnati one of the ships of Nievelt Goudriaan with
    the destination the America’s. But this was 55 years ago.!

    As far as Alaska is concerned. Next week I start with my virtual tour to Ketchikan at the moment I’am on my way to SanDiego. For details see our family website.

    All the best,

    Opa Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 65381

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: