bedankt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu bedankt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

bedankt

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

19 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo ten eerste hartelijke bedank voor alle felicitaties.

Vancouver was echt niet wat ik verwacht had en veeeeeel te duur.
Het was een stad zoals elke andere stad natuurlijk was ik er weer op een zondag dus alles dicht maar wel een lekker broodje Subway gegeten wat weer heerlijk was.
Voor de rest beetje rondgewandeld.
Ik had eerst gezegd dat ik er misschien zou blijven een paar dagen maar toch maar niet er is niet echt veel te doen daar.

En dan richting Alaska iets heeeel anders maar ontzettend prachtig de bergen mooi maar wel erg klein vergeleken met Zwitserland of Oostenrijk waar ik dit jaar weer heen ga ontzettend veeeel zin in.

Vandaag in Ketchikan klein prachtig stadje kort wandelingetje gemaakt tegen de berg op en dan met een kleine monorail weer naar beneden.
Ik zal er nog wel een paar keer langs komen en dan gaan goed gaan zoeken naar souveniers heb al het een en ander voor sommige.

Nou nu mijn bedje in want morgen heb ik eerste dienst en dan 6 uurtjes vrij in plaats van 2.

De groeten David

  • 20 Mei 2010 - 15:55

    Mac:

    Hoi david nu wat een belevenissen maar weer ben net terug uit duitsland taures gebergte wezen gummen!! Prachtig gebied echter geef mij de volgende keer maar weer de alpen het beste wat er is.

    Enjoy het tot later

    xxx

  • 20 Mei 2010 - 19:39

    Erik:

    Ha Dave, dat klinkt weer erg relaxt man. Leuk dat je ook wat meer tijd hebt ein-de-lijk! Geef je geld inderdaad maar ergens anders uit dan in Vancouver, vast nog veel vetter om te abseilen in zwitserland ofzo ;) Werkse!

    Grtz Erik

  • 22 Mei 2010 - 19:58

    Mama:

    Lieve David,

    Erik is donderdag gebeten door een teek en dat is me toch een bult!!!
    dr. Ab heeft meteen een flinke antibiotica kuur voorgeschreven.
    Jij zal geen last hebben van deze beestjes daar in de mooie ijswereld.

    Oma en Opa sturen groeten uit de bergen van Zwitserland.

    Papa en Robbert gaan met je mee, berg beklimmen!!
    Goed vooruitzicht.

    Gaan we binnenkort nog een keer skypen??

    Voor nu weer veel groeten, Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 65381

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: