Afscheid van Amerika - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu Afscheid van Amerika - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

Afscheid van Amerika

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

10 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Nou de eerste 4 en een halve maand zit er op ben vanochtend vroeg opgestaan om nog even kort in de roomservice te werken en een check bij de douane te doen en vervolgens met de shuttle naar Seattle airport.

Waar ik dit bericht via gratis internet ook aan het type ben....:D.

Deze trip was echt geweldig voor mijn gevoel vloog te tijd echt ik weet nog mijn eerste trip voor het droogdok en alles er na en zelfs gisteren elke dag lijkt wel gisteren.

ik zit echt vol met verhalen maar ja dan moeten de vragen maar komen en de foto's zoals jullie hier al hebben kunnen lezen geniet ik echt volop ondanks dat je elke dag moet werken.

nou zoals jullie weten is mijn volgende trip op de MS Ryndam dus dat wordt ook weer een heel avontuur.

Morgen in NL landen en dan voetbal kijken en slapen en zelf op vakantie gaan.

hopelijk hebben jullie genoten van mijn verhalen en nu op naar de nieuwe verhalen van het begin van de volgende trip.

Owja heb al mijn punten en pracht cijfers gehaald in mijn 3e leerjaar dus op naar het 4e.



Groeten uit de USA

David

  • 10 Juli 2010 - 20:03

    Anton En Inge:

    lieve David,

    Fantastisch dat je nog op skype met ons kon praten. Wij gaan nu slapen en als we wakker worden gaan we naar Schiphol. Net opa nog gesproken die heeft echt een geweldige site voor je gemaakt. Je kunt er veel van gebruiken voor je presentatie en of stageverslag.Bekijk het maar even daar op de luchthaven. Zeer de moeite waard.

    Thuis staat de taart en een huis vol zonnenbloemen voor je klaar. Op je eigen kamer is het ook lekker ;) warm..........! Wij verheugen ons op je verhalen a.h.v.de foto's.
    lieverd we hopen dat de tijd heel snel gaat en je snel kan in checken.

    liefs, en tot straks, pap en mam.

  • 11 Juli 2010 - 05:16

    Mac:

    Tot zo op SCHIPHOL

    xxx mac

  • 12 Juli 2010 - 13:07

    Ineke:

    Mooie verhalen,ik heb ervan genoten en ik kijk uit naar je volgende trip!!Fijne tijd hier en fijne vakantie,...................maar je had toch steeds vakantie????!!!;)
    groetjes

  • 12 Juli 2010 - 20:25

    Tante Jenny:

    Hallo David.
    Fijn dat je weer thuis bent, ik hoorde van je oma al hele gezellige verhalen. Geniet van je wel verdiende vakantie en van je familie. Dus je had maar goede cijfers, op naar het volgende jaar. We hebben genoten van je reisverslagen.
    Dag de groeten aan je ouders en je broers.
    groeten van oom Dick en tante Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 65336

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: