Kleuren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu Kleuren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

Kleuren

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

23 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Curacao een en al kleur precies wat ik verwacht had.

Het was weer geweldig om even aan land te zijn, Curacao gewoon even Nederlands spreken.
Want er zijn daar heel veel op vakantie of gewoon wonen.
Heb ook maar een Frikadel Speciaal gegeten en bitterballen en een broodje kroket.
dat was wel even lekker.

Nog 3 dagen en de eerste cruise zit er op, de gasten zijn ontzettend tevreden en het is heel leuk .

Ik praat heel veel met de gasten en ze waarderen dat, het is ook een deel van mijn taak natuurlijk.

Het is nog wel steeds vreemd om als officier te worden gezien.

Nou genoeg hier vanaf Curacao de groeten.

• 24 Maart 2010 - 18:49

Marjolein:

Hé David,

haha in Curacao kroket&frikandel dat is pas echt vakantie!
    Mooi dat het zo leuk is.
    Geniet ervan. ;D
    Marjolein.

• 25 Maart 2010 - 18:34

Tante Grity:

Wij volgen met veel belangstelling je avonturen..Geniet van je reis groeten tante Grity en oom Ger.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010