21 dagen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu 21 dagen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

21 dagen

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

15 Februari 2010 | Nederland, Zeist

Nog 21 dagen dan zit ik op de Ms Statendam

Zo met nog 3 weken te gaan moet ik nog het een en ander regelen maar zoals het er nu voor staat ben ik wel klaar voor de reis.

Voor een grote oversteek eigenlijk.
Misschien is het jullie opgevallen maar ik heb al mijn bestemmingen al ingevuld dit omdat ik daar waarschijnlijk op het schip niet veel tijd voor heb aangezien het internet zeer traag zal zijn.

Ook heb ik als je naar "Mijn Profiel" gaat in de landkaart de route neergezet die ik ga varen.

De route tussen Vancouver, Canada en Seward (Anchorage), Alaska.
Heb ik slechts 1 keer heen en weer gedaan deze route vaar ik echter 8 keer op en neer.
Om als eindbestemming weer in Vancouver aan te komen en als het een beetje mee zit mag ik daar nog een week vakantie vieren.

Ik hou iedereen up to date tot vlak voor verterk.

Gr David

  • 15 Februari 2010 - 17:17

    Erik:

    hehehe BIJNA WEG Dave!!! Groeten uit Denemarken!

  • 16 Februari 2010 - 12:43

    Inge:

    Hoi David,

    volgende week met opa en Robbert naar de Rotterdam. rondleiding en culinair genieten op dit cruisschip!!
    Geniet nog even van de voorpret het is bijna zover. Gelukkig geven de olympische spelen je afleiding, Inge.

  • 16 Februari 2010 - 20:15

    Marietta:

    Ha David,

    Wat super om te lezen hoe jij je voorbereid en het plezier wat je er nu al aan beleeft, laat staan als het straks allemaal echt gaat gebeuren. Ik ga je volgen

  • 21 Februari 2010 - 14:23

    Chris:

    David het uur u komt naderbij geweldig man
    kan ik niet mee als ketelbinkie !!

  • 23 Februari 2010 - 14:54

    Bauwkje:

    Heeeeel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 65333

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: