Vlaggen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu Vlaggen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

Vlaggen

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

14 December 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Ha die lezers,

Nou na nu al mijn 5e vlag te hebben betekend dat ook dat ik dus elke keer even aan land ga puur om een vlag te scoren ja naast werken en de sportschool (en de OB), ga ik ook aan land dus. Het is alweer even geleden maar toch nu voor mijn lezers een verslag.

Op St. Thomas is niks veranderd in 2 jaar tijd dat ik er geleden geweest was alles was nog zoals ik het had achtergelaten :P. Maar wel tegen een goedkoop tarief een vlag kunnen scoren ze vroegen $10 we eindigden met $2. Het was er weer lekker warm en de zon scheen volop. Ook even nog me moeder gebeld aangezien het 4 dec was en dus haar verjaardag. Het was voor mij toen 05:30 in NL was het ook vroeg maar niet zo vroeg :P.

Vervolgens 5 dec, jaja Sinterklaas, ik kreeg van een paar Nederlandse gasten een paar choco munten geweldig. Deze kreeg ik van een gast die nu in de USA woont maar die geboren is in Zeist echt lachen. Heb leuke verhalen met haar ze kent er ook alles nog.
Ook hier natuurlijk een vlag gescoord.

Daarna verder gegaan naar St. John’s man daar was helemaal niks aan heb me verveeld alleen een vlag gekocht en direct weer terug naar het schip. Om te slapen en te douchen om vervolgens weer te werken. 7 Dec naar Tortola ook hier heb ik het 2 jaar geleden achtergelaten zoals het nu was ze waren nog precies aan het zelfde gebouw aan het bouwen. Vervolgens naar HMC voor een BBQ aan land voor op z’n minst 1200 gasten.
Het verliep allemaal voorspoedig zoals altijd.

Daarna weer nieuwe gasten aan boord gekregen in Ft. Lauderdale geweldig dat reservation system. Ik kijk uit naar het einde van deze cruise want dan weet ik of het vruchten afwerpt of niet. We wachten met spanning af.

Gisteren op St. Maarten geweest, hier uiteraard Stroopwafels en drop gekocht, ook de cocktail bar en het restaurant waar 2 oude klasgenoten van mij hadden gewerkt bezocht. Sorry jongens maar ik ben maar wat blij dat ik mijn stage heb gelopen bij de HAL en niet daar. Ondanks wellicht elke avond feesten heb ik bij de HAL meer genoten dan in z’n klein restaurantje of bar.
En ja ook van St. Maarten een vlag gekocht.

Vandaag op het eiland St. Kitts waarvandaan ik natuurlijk dit bericht typ eindelijk een update voor jullie allemaal is dat niet genieten eindelijk weer wat te lezen. Ik dacht het wel zo.

Uiteraard over een kleine week of 2 weer een verslag.

Als jullie iets specifieks willen weten laat het mij dan weten dan zal ik kijken wat ik kan typen.

Heel veel groeten vanuit de zon.

David

  • 14 December 2012 - 15:38

    Eliseteunissen:

    Show me some pictures!:)

  • 16 December 2012 - 10:23

    Willem Van Loon:

    Hi David,

    Stuur je `n e-mail.

    Opa Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 65209

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: