Een nieuw begin. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu Een nieuw begin. - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

Een nieuw begin.

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

16 November 2012 | Nederland, Zeist

Beste lezers,

Jaja, het gaat nu weer bijna beginnen.
Na een fantastische stage te hebben gehad in 2010/2011 bij de HAL (Holland America Line, voor hen die dat niet meer wisten).
Gaat het nu weer beginnen maar dan als werk, ik zal de zelfde functie als voorheen invullen, die van ADRM (Assistant Dining Room Manager).

Dinsdag 20 November zal ik vliegen vanaf Schiphol naar Lissabon en dan van Lissabon naar Madeira. Daar aangekomen zoek ik mijn hotel op om vervolgens de volgende dag aan boord van de MADM (MS Maasdam) te gaan waar het cruise leven weer gaat beginnen.

Ik zal hier van Dinsdag 21 November tot en met Zaterdag 25 Mei 2013 een deel van de bemanning zijn van de MADM.

Nu hou ik het kort omdat het slechts een kleine aankondiging is maar hierna zullen de verhalen weer binnen komen wekelijks of eens per twee weken hangt van mijn eigen tijd af.

Een kort vaarschema hieronder:
-De eerste week een oversteek van Europa naar USA.
-Dan een drie/viertal cruises in de Caribbean.
-Vervolgens richting Brazilië waar ik ook de evenaar over zal gaan en de amazone in.
-Om daarna van Brazilie terug naar de Caribbean te gaan.
-Waar ik wederom een vijftal cruises maak.
-Hierna zal ik aan mijn voorlaatste cruise beginnen richting Montreal Canada.
-Mijn laatste cruise begint op 18 Mei terug richting Boston.
-Op 25 Mei zal ik van Boston terug naar Nederland vliegen.

Ik wens jullie weer veel lees plezier.

Groeten David

  • 16 November 2012 - 19:29

    Fred Manschot:

    Wat een slecht leven heb jij. Oké, je moet er ook (hard) voor werken, maar je kan ook de hele dag tegen een muur aan de Fröbellaan kijken ... Maar er een mooie tocht van en kom gezond weer thuis! Fred en Jannine

  • 16 November 2012 - 19:35

    Mel Boas:

    Ha David,
    Ik was eigenlijk op zoek naar de Like knop. Die zit er niet op. Veel plezier met dit nieuwe avontuur. Maak er wat moois van. "EN Niet online de kapitein afzeiken".

    Het ga je goed
    Mel

  • 16 November 2012 - 20:55

    Gerard Bohte:

    David

    Erg leuk ons zo op de hoogte te houden. stellen wij zeer op prijs. We willen je goede vaart toewensen. Kijk uit in Brazilie want daar zijn zeverg mooi.
    Hou je nu wel je eigen email adres ?

    Groetjes

    Ank en Gerard

  • 16 November 2012 - 20:58

    Wil Van Der Waal:

    Hallo David,
    Wij wensen je veel plezier op de Maasdam en een behouden vaart. Misschien komen we elkaar het komende jaar wel tegen.
    Groetjes van Cor en Wil van der Waal.

  • 16 November 2012 - 21:04

    Mac:

    Hoi David,
    Nu wij wensen je een behouden vaart en heel veel leer en werkplezier en daarnaast ontspanning en plezier zeg maar genieten
    Xx Mac

  • 16 November 2012 - 21:14

    Ellert:

    Maak er wat leuks van! En als er slaapplekken over zijn voor een tijdje hou ik me aanbevolen!

  • 16 November 2012 - 21:17

    Ellert:

    Maak er wat leuks van! En als er slaapplekken over zijn voor een tijdje hou ik me aanbevolen!

  • 18 November 2012 - 09:05

    Jan En Virginie:

    super vet david, goeie reis, en we volgen je zeker, in april gaan we varen met de rotterdam, maar hopen je op een volgende cruise weer te zien, het is na 2010/2011 nooit meer zo gezellig geweest!

  • 20 November 2012 - 18:35

    Willem Van Loon:

    Hallo David.
    Leuk te zien dat je Blog al leeft.
    Tot later,

    Opa Willem

  • 21 November 2012 - 08:44

    Francine:

    Mooie tijd gewenst David en natuurlijk gefeliciteerd met deze mooie baan. Maak er een geweldige tijd van en hou je koers recht. Francine

  • 21 November 2012 - 15:11

    Willem Van Loon:

    David,

    Gisteren avond hoorden wij dat je voor niets heb staan wachten bij de bagage band op de luchthaven van Funchal !
    Geen koffer voor David Schotman maar wel een schip dat de volgende dag los zou komen van de wal.!

    Maar vanmiddag hoorden wij tot onze opluchting dat je bagage met de ochtend vlucht uit Lissabon was na gezonden en op de valreep aan boord is afgeleverd.
    Een goed bericht voor ons allen !
    Nu zit je al op zee.

    Tot later Opa Willem


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 65207

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: