Vreemd - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu Vreemd - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

Vreemd

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

17 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Tampa

Een rare week,

Na een week van afwisseling en veranderingen in de natuur, moesten wij toch ons schema aanpassen en via een andere route varen.
Vanwegen Orkaan Paula die ging met 250km tekeer boven Belize waar ik niet deze week maar volgende week heen ga eens kijken wat er nog over is na PAULA.

Wat bleek effect te hebben op onze rating wat niet echt super leuk is maar goed een nieuwe cruise gaat beginnen dus een nieuwe start!!!!
Ik ga zelf nu de IRD in of te wel Roomservice, dus elke morgen om 5:30 starten wat een leven toch 5 uur slaap per nacht ….

De cruise die we deden was totaal nieuw HMC Half Moon Cay was niks aan vond ik zelf.
Grand Turk was geweldig alleen wat duur bier….. je bent met z’n 2en en besteld 6 biertjes in een pakket en dan betaal je $41 pff man zo duur heb ik nooit gedronken dacht dat ik meteen een 10 liter vat kreeg voor die prijs…

Maar goed wel lekker in zee gezwommen en genoten van het mooie weer.
Nu gaan we de ronde doen met Jamaica waar ik toch wel naar uit kijk.

Nog even terug komend op de Master Chefs Dinner Talentenshow Geweldig om het te zien op Youtube. Echt super BEDANKT.

Ik ga er nu weer vandoor volgende week een uitgebreider verslag en morgen verschijnen er foto’s

Groeten
David

• 17 Oktober 2010 - 16:23

Robbert:

Hey Ouwe,

Je doet het maar goed zo en beleefd veel zo te lezen!!

De roomservice zal even anders zijn maar lukt vast met twee vingers in je nues!! Ik kijk uit naar de foto's, eerst zien dan geloven ;)

Veel plezier weer en tot later.

Robbert

• 19 Oktober 2010 - 19:57

Marietta:

Hallo David, Heb net je foto`s bekeken,Schitterend, wat is de natuur toch mooi.

• 20 Oktober 2010 - 12:20

Marien:

Ha David,

Ik ben nu op Curacao en ga vandaag naar Aruba en zie overal cruiseschepen liggen. Moet ik natuurlijk gelijk aan jou denken. Zo te lezen gaat het je allemaal goed af en zit je lekker in je vel. Mooie reis die je nu weer maakt. Als gevolg van diezelfde hurricane's waar jij voor moest uitwijken waait het hier in het geheel niet. En zelfs de Curacaoenaars vinden het dan erg heet. Laat staan voor mij met m'n witte huidje. Graag medelijden!
    Het ga je goed David!!

• 24 Oktober 2010 - 06:36

Willem Van Loon:

Hallo David,

Vandaag Tampa en morgen Key West, als jullie tenminste het vaarschema kunnen aanhouden !

Key West, Southernmost point of continental USA !
    Hemmingway had er een huis maar ook Truman, Eisenhouwer en Kennedy verbleven daar in de wintertijd.

Denk niet dat je tijd hebt om de wal op te gaan en hopelijk ontlopen jullie nog de oktober regens. !

Wij beleven hier een soms onstuimig najaar met wind en regen !

Leuke foto waarop je in wit uniform met een paar gasten staat of beter .. zit.

Happy sailing !

Opa Willem

• 05 November 2010 - 18:29

Tante Jenny:

Dag Dawid
    Het was weer leuk om alle reisverhalen te lezen. Het is mooier weer dan hier met alle stormen en regen. Fijn dat je zoveel ziet en beleeft, je maakt leuke foto's, er zijn mooie plaatjes bij. Erik en jij
    beleven maar veel van vreemde landen. Robbert heeft hier de ruimte om zich uit te leven.Zou de sint ook nog aan boord komen ? Bij opa en oma was het kaalslag in de straat, lekker ruim !!!!!
    Weg met alle bomen, mooie komen er weer voor in de plaats.We wensen je alle goeds aan boord en goede vaart. Groeten van oom Dick en tante Jenny

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010