Orkaan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu Orkaan - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van David Schotman - WaarBenJij.nu

Orkaan

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo even snel een kort nieuw bericht:

Dit omdat er nu een orkaan gaande is in de Golf van Mexico en wij dus een andere route moeten varen.

De route zal nu zijn:

Grand Turk
Sea
Sea
Tampa, Florida

Dit heeft de kapitein besloten omdat de orkaan Paula is de naam met 150 tot 250 kilometer per uur over de kust van mexico raast.

Nou een kort berichtje zoals ik zei

• 12 Oktober 2010 - 18:00

Mac:

he david, nu lekker zo'n orkaan met 250 km per uur ik zat achter een vetn aan met 250 km per uur en dat is inderdaad hard!! Voorlopig even geen autorijden meer voor deze persoon ( je weet wel wat voor een het was !! )

• 12 Oktober 2010 - 20:32

Ineke:

Hey David,
    Ik hoop dat je em, die orkaan, niet tegenkomt,fijne reis verder!!!!!

• 13 Oktober 2010 - 05:21

Willem Van Loon:

Hallo David,

Naar aanleiding van je bericht de weerkaarten bezien.

Hurricane Paula(force7) beweegt zich met 160 km/h pal West dus nu over land ,Cuba en zal daardoor
    in kracht verliezen.
    Het weer in Key West en Nassau Bahamas is overigens ook niet zo fraai met regen en bewolking.

Dus aan de bemanning de taak de passagiers toch vrolijk te houden. Succes.

Overigens hier woeden ook de nodige stormen, voor ons als oude opa en oma !
    Anton is op jacht, Chris wordt gejaagd (moest wapen gebruiken)en ook Wilma maakt een najaars stormpje mee in de Kaap.

Jij goede voortzetting van de reis.

Opa Willem

• 13 Oktober 2010 - 17:14

Inge:

ha David,
    Heb je de foto's bekeken?

Nu kom je ook op plaatsen waar je nog niet eerder was. Hoe wordt zo'n bericht ontvangen door de passagiers? Het gesprek van de dag lijkt mij zo.

Robbert haalde zijn theorie!!! Nog even en hij mag de autosleutel ook lenen.

Ik heb de nachtdienst er weer op zitten. Bij Erik is het ook donker....licht valt steeds uit. Hij schreef weer een fantastisch verslag, zal ik je doorsturen.

Vandaag is Ineke JARIG!!!

Geniet weer verder van je werk knul,
    het is kerst voor je het weet.

Mama.

• 13 Oktober 2010 - 21:11

Cor Van Der Waal. :

Zo zo dat is een beleving, waar gaat de reis nu naar toe? David gaat alvast bij reddingsboot 11 staan die zag er goed uit. Succes en tot horens

• 15 Oktober 2010 - 19:52

Cor Van Der Waal:

Hallo David,

Alles OK, ik denk het wel zoals we je 17 dagen hebben meegemaakt, geweldig echt een voorbeeld voor de Nederlandsche Hotelschool, volhouden dan zien we je zeker terug op een volgende reis met de HAL en dan met gouden- en zilverenstrepen tot aan je elleboog.
    David om je familie en vrienden ook te laten genieten van je kunsten hebben ik 4 filmpjes op YOUTUBE geplaatst, dus zoeken onder de naam COWILKA en de filmpjes komen tevoorschijn, dus allemaal op de bank met een zak popcorn en kijken naar de prestaties van David en zijn mannen. Veel plezier en nog een voorspoedige reis.

Groeten cor van der Waal

• 16 Oktober 2010 - 08:06

Inge:

Wat een geweldige verrassing de filmpjes van cowilka!!! papa en ik hebben samen met opa via de telefoon genoten. Wij allemaal apetrots.
    BEDANKT COR, mooier gebaar kon je niet maken.

Robbert zal film 2 op je weblog plaatsen. Maar gaat zelf eerst autorijlessen.
    Pap en ik gaan de tuin in het waait wndkr.6 maar we moeten snoeien.

Jij werk ze en we zien uit naar de foto's en je nieuwe verhaal, je krijgt als IRD er vast iets meer tijd!!

love, papa mama,

• 16 Oktober 2010 - 10:28

Mac:

he david,

geweldig om je even te zien swingen goed bezig
    ik doe het even rustig aan zo meteen naar de hockey spannende wedstrijd in amsterdam Annick moet haar best doen.
    ciao
    mac xxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010