Eerste cruise met de MS Rotterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu Eerste cruise met de MS Rotterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

Eerste cruise met de MS Rotterdam

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

06 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo eerst cruise met de MS Rotterdam zit erop…..
Een heel veel beter schip voor personeel dan de vaatwasmachine werkt en daar ben ik ontzettend blij mee.

Nog 5 cruises te gaan en dan weer naar huis vliegen, dan ga ik het wel even missen maar gelukkig start ik weer in september.
Het is namelijk ontzettend gaaf dit is echt een wereld ervaring, werken met zoveel soorten culturen en op een varend hotel/shop/gok/spa salon, je doet zoveel ervaring op echt geweldig.

En natuurlijk Panama wat mooi was en de caribean en nu alaska wat wil je nog meer het blijft echt super mooi.
Het weer zit ook mee de afgelopen 3 weken 25 graden man dat is echt geweldig we hebben alleen 1 keer in Seattle regen gehad maar zelfs gister was het daar mooi weer.

De cruise van Seattle, Seattle met de MS Rotterdam is de rating ook weer verbeterd de reden waarom ik dus moest komen, hier nog een brief aan de Hotel Manager van een Gast:

June 3, 2010

Hans Dernison
Hotel Manager
MS Rotterdam
Holland America Line

Dear Sir,

My wife and I wish to commend Asst. Dining Room Manager, David Schotman.
During our 7 day cruise David has impressed me as a promising young man possessing those characteristics of leadership,
Dedication and work ethics I always looked for my young military officers. We have enjoyed making his acquaintance and wish him all the best in his career with Holland America.

Sincerely,

Dennis M. O’Hara, Lt Col USAF (Ret.)
Constance M. O’Hara

Nou dit is toch heerlijk om te lezen van een gast dan betekend echt dat je goed je best doet toen ik dit zo las dacht ik wou…… ik kreeg de brief van de kapitein, want ja zelfs die heeft de brief gelezen.

Ik zal ook nog een paar foto’s toe voegen van het vliegen van Ketichikan naar Seattle en ook van de Hubbard Glacier Bay en nog wat foto’s van Juneau, en een mooie zonsondergang in Victoria en Victoria zelf ben nog niet uitgeweest daar dat komt nog want we arriveren daar om 18;00 en blijven dan tot 23:30 dus niet extreem veel uitgaan tijd aangezien we meestal om 22:30 klaar zijn.

Nou de groeten en tot later.

David

• 07 Juni 2010 - 06:53

Francine:

Nou dat klinkt geweldig david! geniet van alles en over een antal weken willen we graag je verhalen life horen! groetjes, francine

• 07 Juni 2010 - 13:11

Ineke Bijvank:

Prachtig David, wat maak jij veel en prachtige momenten en tijden mee!! Heel leuk dat je er weer een stel foto,s hebt opgezet!:)Heerlijk ook om je enthousiasme te zien! Hartelijke groet and have fun!!!!!!!

• 07 Juni 2010 - 14:16

Mac:

Beste David, Geweldig man je kan straks aan de slag als butler bij de LT Kol van de USAF dit zijn de echte in koppers je doet het geweldig je bent natuurlijk mijn neef en ik jou voorbeeld kan niet stuk
    man geweldige foto's echt super en lekker blijven genieten. gr macxxx

• 07 Juni 2010 - 15:59

Erik:

Hey Dave wat een brief man! Waardering voor je werk, en niet van de eerste de beste! Geniet lekker van die laatste cruises en dan mag je wel weer ff hier langs komen...;) Laters! Erik

• 07 Juni 2010 - 17:04

Mama:

lieve David,

Kom ik van een hele volle dag werken,"gaar" thuis sla ik de pc open en ziedaar een fantastisch bericht van jou. Met de lang verwachtte foto's. Helemaal geweldig knul. Veel dank voor deze geweldige impressie.
    Ik ben meteen over mijn vermoeidheid van vandaag heen.

De luchtfoto's zijn schitterend. We genieten met je mee, zijn apetrots!!!

liefs, van mama.

• 07 Juni 2010 - 22:57

Mike (Sint Maarten):

Goed zo kerel, lekker bezig! Ik heb zo'n brief nog niet gehad,maarja hier is de mentaliteit ook wel een beetje: Fuck de gasten en zorg dat je zelf plezier hebt. Misschien dat het daar aan ligt? Probeer er nog lekker van de te genieten jongen. Wij zijn 10 juli ook alweer thuis en heb er erlijk gezegd heel geen zin in!

Nou, you go girl! Kick some American ass.

• 08 Juni 2010 - 09:17

Willem Van Loon:

Hallo David,

Via een internet cafee in Bregenz je site bezocht en genoten van al de berichten.

Wat zal het fijn zijn je weer life te ontmoeten en de verhalen nader te horen.

Sucees met de komende reizen.

Liefs van Oma en Opa

• 08 Juni 2010 - 09:50

Fam Roeloff:

heerlijk dat je het zo naar je zin hebt, geniet maar, de foto's liegen er niet om, je zou bijna jaloers worden, en wat die brief betreft van een van je gasten, 100% mee eens, je deed het ook geweldig!

• 14 Juni 2010 - 16:51

Robbert:

Heey David,

Vandaag ben ik terug gekomen van mijn examenreisje naar Portugal!!!!! En wat was dat een top vakantie.
    Heerlijk weer, goed uitgaansleven en mooie stranden.

Jij bent ook goed bezig man!!! Leuk om zo te horen van gasten dat je het zo goed doet!! Veel leuke nieuwe foto's.

Nou David ga zo door!!!

Gr Robbert

• 15 Juni 2010 - 19:25

Tante Jenny:

Wat een mooie foto's de moeite waard om ze te bekijken en jij zag het echt !!!!!!!Wat een belevenissen, jij hebt straks veel te vertellen als je over een poosje weer thuis komt.Een fijne tijd op je mooie boot, geniet maar met volle teugen.dag groetjes van tante Jenny en oom Dick uit Assen.

• 16 Juni 2010 - 11:17

Mac:

Hoi David,
    Hoe gaat ie laat weer even wat weten door alle hectiek ben je zelfs de verjaardagen van M.A.C vergeten !! Het zal de drukte wel zijn en we weten beslist dat je wel even aan ons gedacht hebt..
    Nu kom maar een borrel halen als je thuis bent. De foto's zijn echt geweldig helemaal die vanuit vliegtuig even een kijkje op het varende hotel.
    He David lekker genieten en tot snel. We zien je na onze vakantie in juli wij gaan de 12e voor 2 weken.
    Liefs MAC

• 16 Juni 2010 - 15:37

Willem Van Loon:

Hi David,

Back home again after a very nice holiday in La Suisse, Wallis.

We have been, among many other places, in La Fouly pretty steep (!) so some trainig wo'nt harm.

This because you are going to climb overthere in the mountains during your holiday with Anton and Robbert.

When are you supposed to land on Schiphol airport.

All the best,

Opa Willem

• 18 Juni 2010 - 12:41

Mieke + Melte:

Hi David,
    Morgen, 18/6, aankomst cruiseschip de Norwegian Epic in Rotterdam: 4200 passagiers, 1730 bemanning, met .. 20 restaurants! Geniet jij nog maar van je 'kleine' bootje.
    Nog veel werkplezier!