MS Rotterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu MS Rotterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

MS Rotterdam

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

26 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

zo daar gaan we dan op naar het volgende schip.
krijg je opeens te horen dat er een een of andere crew party is waarvoor vraag je dan zegt de DRM voor jouw jij gaat naar de MS Rotterdam......

oke en waarvoor vraag je dan en wanneer.
nou dan volgt hier het antwoord:

waarvoor: de MS RT wil een nieuwe ADRM omdat ze de capaciteit niet aankunnen en er op ons schip geen ruimte meer is voor een andere ADRM dus vliegt david over 2 dagen vanuit Ketichikan naar Seattle om daar op 29 mei de MS RT te joinen voor mijn laatse 6 weken oftewel de laatste 6 cruises.

ik zal daar rondtrip maken van Seattle naar Seattle als volgt:

Naam: Explorer Hubbard Glacier

5 Ketchikan, Alaska 7:00am 1:00pm
6 Victoria, British Columbia 6:00am 23:59pm
7 Seattle, Washington 7:00am

Zo zal het er uit zien voor mij voor de laatste 6 weken

ik heb er zin in mijn tas alweer gepakt en teveel bagage natuurlijk ik moet alle kleren mee shouwen nou ja geen probleem

tot op de MS Rotterdam

David

• 27 Mei 2010 - 03:58

Mac:

David,
    Nu heb ik toch mijn zin gekregen!! Mijn verzoek is aangenomen. Nu ga je echt aan de bak. Nu je conditie zal top zijn straks in de Alpen zullen de 2 andere S genoten het zwaar met je krijgen, misschien kunnen die even naar een BOOTCAMP lachen. Nu kom je ook weer wat reisgenoten tegen van de 1e dag en een nieuwe omgeving voor jou geen punt een soort gelijke in de dierwereld de kameleon heeft ook veel kleuren dus dat komt vast goed succes met het vervolg.
    liefs mac

• 27 Mei 2010 - 07:20

Mama:

Hey David,

Is MAC mij alweer voor!!
    heerlijk voor je al die berichten.

Konden we ook maar even naar Seattle en als verstekelingen aan boord mee, om mee te beleven wat jij allemaal doet.
    Wat een geweldige uitdaging nu ook dit weer.
    En dan al die natuur....je neemt het voor je hele leven mee.

Een hele goede reis en geniet.

liefs, mama

• 28 Mei 2010 - 09:43

Willem Van Loon:

Hallo David,

Goed voor je conduites om ook op de R'dam te hebben gevaren en dat men jou hiervoor geschikt acht zegt ons veel.

Anton wil een Gmail account voor mij aanmaken maar dat werkt ook niet Anton.
    Maak s.v.p. een HOTMAIL ACCOUNT aan.

Hiet alles wel waren gisteren in een thermal bad met temperaturen van 42 tot 28 graden Celcius.

Zes weken deze zijn om voor je het weet.
    Succes op de Rotterdam en bedankt voor fraaie foto's.

Opa Willem

• 29 Mei 2010 - 16:42

Erik:

He man, is de rating al wat omhooggegaan sinds je aan boord bent? ;) Leuke vlucht gehad? Leuk je ff gezien te hebben laatst man, succes aan boord van de tobbe!

Grtz, Erik

• 29 Mei 2010 - 17:29

Fam Roeloff:

ook hier gaan we je volgen, toch wel een hele leuke uitdaging, ben benieuwd naar de volgende verhalen en bijbehorende foto's, hier vandaag regen en morgen nog veel meer, geniet maar!

• 29 Mei 2010 - 19:45

Ger En Griety:

een mooi reisverslag David!
    We wensen je een goede reis verder.
    veel suc6 op de reis.
    veel liefs van ons:
    tante griety en oom ger.

• 30 Mei 2010 - 08:29

Willem Van Loon:

Hallo David,

Gisteren waren wij in La Fouly waar jij met Anton en Robbert tochten gaat maken in July.
    Het is daar prachtige met schiterende dalen en imposante bergen tot 4000 meter en hoger.

Er is een nieuw VVV bureau en wij regelden een paar kaarten.
    Het is een fraaie camping met leuke plaatsen.

Namen veel foto's en reden terug via Verbier wij skieden daar vaak en zagen de schade die door het skieen wordt aangericht.

Hier komt de zon door maar in de rest van Zwitserland ; sneeuw grens 1400 meter en veel regen en bewolking.

Succes met je nieuwe uitdaging en tot later.
    Wel fantastish hoor even naar Seatle vliegen omdat men je nodig heeft op de R'dam.

Mijn mede leven David met je collega's van school die overleden zijn resp. ernstig verongelukt,

Oma Aafje, Opa Willem

• 31 Mei 2010 - 13:53

Mieke + Melte:

Hi David,
    Weer uitverkoren, nu voor MS Rotterdam. Maak je borst maar weer nat.
    Zojuist brief van Oma en Opa ontvangen, hebben schitterend weer en druk met allerlei tripjes.
    In Holland is het koud, 13 graden!
    Geniet en succes!

• 15 Juni 2010 - 19:09

Tante Jenny:

Hallo David.
    Als je een tijdje niet naar je mail kijkt, sta je wel voor verrassingen. Wat stuurde je mooie foto's. wat zie je veel zeg en dan nu op een andere prachtige boot, om jaloers op te worden. Geniet er maar veel van, deze mooie tijd kunnen ze je niet meer afnemen. We wensen je nog een hele fijne tijd toe.Liefs en de hatelijke groeten van tante Jenny en oom Dick uit Assen.

• 15 Juni 2010 - 19:14

Tante Jenny:

er sloop een foutje in. Sorry !!!!!!!!!
    De hartelijke groeten en liefs van ons.

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010