BBQ - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van David Schotman - WaarBenJij.nu BBQ - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van David Schotman - WaarBenJij.nu

BBQ

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

05 Mei 2010 | Guatemala, Guatemala-stad

vandaag de dag een BBQ gehad nou niet zoal thuis maar goed heb al meerdere BBQ’s gehad en ze zijn altijd wel aardig. 430 gasten geserveerd dus meer dan in de Dining room.

Vandaag waren we in Puerto Quetzal, Quatemala ook wel weer aardig, maar goed dat kennen we al dus niks bijzonders morgen Puerto Chiapas, Mexico en dat wordt alleen rustig zwemmen en relaxen.

Misschien dat iemand voor mij nog een goed hotel weet in Vancouver niet te duur aub ik wil namelijk niet terugvliegen op 11 juli finale van het WK.

nou mijn verjaardag bijna heb er zin in zo aan de andere kant van de wereld maar goed komt helemaal voor mekaar we gaan lekker feesten.

Groetjs david

• 06 Mei 2010 - 15:57

Mac:

david

nu kijk op www.vosvanloon.nl
    in misschien kunnen zij wel iets voor jou betekenen! Trouwens betrouwbare klanten kunnen ook altijd terecht bij vosvanloon.
    Lekker zo'n barbeque voor 450 mensen heel wat stokkies rijgen !!!!! Zijn ze net zo lekker als in Uithoorn !!!!!!!

Geniet
    gr mac

• 07 Mei 2010 - 07:06

Willem Van Loon:

Hello David,

Corinto did not impress you David, beeing used to nice clean terminals, cities and beaches !
    But this is also part of life amigo, in the old fashioned harbours you only find the poor glitter and glamour on the waterfront David.

However you can look forward to Acapulco this is one on top of the list and do not miss a trip by taxi, to Calle La Quebrada to see the famous Cliff Divers.

By the way in Acapulco the hotels are build in such a way that no window is giving a view on the slumps ……………………….

Opa Willem

• 09 Mei 2010 - 06:30

Willem Van Loon:

Hello David,

After nine weeks at sea you are now halfway this cruise ending july eleven this year.
    If they had told us last year that you should be in Mexico on your twenty first birthday, I would not have believe it. (!)

Cabo San Lucas a lovely place to be with a large marina and a beautiful bay. Famous for the rock formations, along the beach, El Airco.
    May be you find the time to go ashore and enjoy.

David we wish you many happy returns and are looking forward to your adventures during the second half of your cruise on board ms. Statendam.

Oma Aafje and Opa Willem

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.