Armoede - Reisverslag uit Corinto, Nicaragua van David Schotman - WaarBenJij.nu Armoede - Reisverslag uit Corinto, Nicaragua van David Schotman - WaarBenJij.nu

Armoede

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

04 Mei 2010 | Nicaragua, Corinto

Oke oke hier dan maar weer even een kort verhaaltje.

Veel mee gemaakt weer nog even terugkomen op Koninginnedag ook wij hebben het gevierd en ja wel met alle NLers aan boord en getoost.
Gisteren Corinto, Nicaragua nou ik ben blij dat ik in NL ben geboren en gelukkig ben zeg pffff wat een armoede stank en gaos overal, ze doen dingen in de goot die ik niet op noem.
Wij moeten ook oppassen dat we geen voedsel of ziektes aan boord krijgen omdat dit redelijk gevaarlijke landen zijn als het over ziektes gaat.
Maar goed even van het schip naar het strand gelopen slecht 15 min heen en 15 min terug nou ik heb bonaire als strand gezien prachtig maar dit nou nee in nog geen 100 jaar dan maar geen strand.

Ook nog Crew shoping gehad en ja eindelijk voor mijzelf ook een presentje gekocht een whisky die in holland 200 kost voor een prijsje van 114 nu zoek maar uit welke en nee het is niet Lagavulin die ik overigens ook nog steeds zoek.

Zo dit was het weer even ik had gezegd kort maar het is iets langer dan kort.

Groeten David.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 65208

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: