indonesische woorden - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van David Schotman - WaarBenJij.nu indonesische woorden - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van David Schotman - WaarBenJij.nu

indonesische woorden

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

02 Mei 2010 | Costa Rica, Puntarenas

Zo Panama kanaal achter ons gelaten was weer prachtig heb weer nieuwe dingen gezien en natuurlijk vanuit een andere hoek. Een aantal krokodillen en veel vogels.
1 cruise schip achter ons en nog een tanker van Nijmegen die ons passeerde wat wel weer leuk was.

Ik leer nu ook veel Indonesische woorden helaas wel de slechte maar goed je moet ergens beginnen. Makan en Lesehan is eten, Begolouh is cissy en Asu is hond dat zijn er slechts een paar ik ken er nog een aantal maar goed dit zijn de wat mindere.

Nu heb ik ook een plaats bezocht in een land waar erik is geweest en waar joost een klein ongelukje had……. Costa Rica en dan PUNTARENAS, nou om het kort te zeggen het was helemaal niks. Was een troep en armoede we waren er natuurlijk weer op een zondag dus alles dicht behalve supermarkt die was wel open, even wat te drinken gehaald en een zak chips hot en spicy nou dat was dus helaas weggegooid geld want het is TO HOT for me…

Net nog een flinke storm gehad toen we weggingen uit Puntarenas onweren en flink hard regenen, er werden hele mooie foto’s gemaakt om het zo maar te zeggen.
Gister ook mijn salaris weer gekregen dus dat was mooi meegenomen.
Maar goed dit keer een kort verhaaltje vanuit Costa Rica Puntarenas.

Groeten David

• 03 Mei 2010 - 05:49

Willem Van Loon:

Hai David selamat pagi,

You have been eating the wrong chips. !
    Did ‘nt you know that Intel Pentium has
    a large factory in Puerto Caldera.

Opa Willem

• 03 Mei 2010 - 06:13

Mac:

He david, Je hebt zeker beveiliging nodig nu je salaris is gestort!! Ik neem het 1e vliegtuig en zal de beveiliging op mij nemen. Hoorde dat het heerlijk weer is dus dat komt goed hier heeel veeeel regen. Alles wordt wel mooi groen. Fijn genieten man. gr macxxx

• 03 Mei 2010 - 10:56

Erik:

Yo Dave! Dus jij als jongen uit Belanda spreekt al wat indonesisch, leuk man! Zit hoop ik niet ook aan de kretek sigaretten, zijn een beetje zwaar ;) Even voor the record, maar Puntarenas was ik alleen een ochtendje wachten op de veerpont, maar iets verder de stad uit is het daar best wel mooi! En ze hebben lekkere bonen met rijst enzo;) Werkse baas!

Grtz Erik

• 04 Mei 2010 - 12:38

Willem Van Loon:

Hi David,

Browsing the internet I found pictures of ms. Statendam
    in the drydock at the Grand Bahamas Shipyard in Freeport.

You will find these at the index page on our family website.