ontmoeting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu ontmoeting - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

ontmoeting

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

22 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo Aruba waar ik wat mede studenten heb ontmoet, en wat was het leuk ff lekker gegeten en gepraat volgende keer op aruba ben ik er langer heb ik een vrije lunch dus 5 uurtjes vrij ipv 2.

En als ik hun gegevens heb mogen ze zelfs even aan boord kijken en krijgen ze een rondleiding.
De gasten worden weer blij, maar wat wil je als alles niet lekker loopt, helaas komt dat door het drydock 1 dag kwijt 2 dagen storm, andere projecten gingen voor maar goed, alles wordt gerepareerd het lido lekt niet meer en de cabines werken weer beetje bij beetje.
De gasten genieten ondanks de mankementen omdat we alle leuke eilanden aan doen.

Ik geniet nog elke dag, ook al werk ik veel het blijft een ervaring en ontzettend gaaf en verantwoordelijk werk.
Ik mis eigenlijk niks van thuis ik geniet hier wel lekker over 2 dagen weer terug naar San Diego eerst nog even kijken of ik in FLL aan land kan om een zaklantaarn te kopen want dat is een hele sterke en goede.

Nou ja weer genoeg voor vandaag over 2 dagen meer nu even lekker rusten.

Groeten david

  • 23 April 2010 - 15:59

    David W.C. Schotman:

    let niet op het plaatje ik weet niet waarom hij dat zo doet ik zit nu op zee had gister geen internet.

  • 23 April 2010 - 16:40

    Papa Mama :

    Hallo David,

    Wat gezellig je klasgenoten te spreken en heel tof dat zij tzt ook even aan boord mogen kijken. Elke keer dat mooie weer bij jou....! Nu, wij krijgen het ook dit weekend.....zon, zon en dus buiten zitten.

    Voor het eerst in 18 jaar zaten we met de verjaardag van Robbert binnen. Kochten ook een verkade reep en denken aan jou. succes weer jongen tot mails, pap en mam.

  • 24 April 2010 - 07:47

    Mac:

    Hoi David, Nu ook ik maak lange dagen 18 uur is ook niet slecht he, eerst schilderen groot project en dan douchen en door naar het werk. Echter het blijft leuk dus gaan we door. Echter wel in een ander tempo anders hou je het niet vol !!!! Nu ben net wakker en moet weer aan het werk later

  • 25 April 2010 - 17:56

    Marietta:

    Hallo David,

    Even een groet uit het zonnige Brabant. Ik lees met veel plezier je verslagen. Hard werken,veel zien en blijven lachen naar ontevreden gasten. Super hoe jij je hierin staande houd.

  • 26 April 2010 - 16:36

    ERIK:

    Dave what's up in the Caribbean? Check je nog eens in op internet? Hoe staat het ervoor? Ben benieuwd man, laat maar weer eens wat van je horen of geef de telefoon een ringel!
    Werkse!

    Grtz, Erik

  • 27 April 2010 - 08:45

    Willem Van Loon:

    Hello David,

    Tomorrow Oranjestad and after an other day at sea you get the Daylight crossing of the Panama Canal.
    But now in the opposite way namely from the Atlantic to the Pacific Ocean.
    It must be quite a happening again.

    Do you know that during the crossing the pilot has the absolute command of the ship being the only situation and place in the world. (!)

    Here everything well, because Anton is going to be RC Inge and me attended one of his last court-day’s, business as usual ….. (!)

    I made a virtual cruise for Mieke and Melte because to they have the intention to make a cruise o/b GTS. The Celebrity Millennium.

    A short 10 day’s trip : San Juan, Tortola, Pitsburg, Castries, Bridge Town, Saint. Georges, Willemstad, Oranjestad and back to San Juan.
    Castries has a small harbour and on busy day’s it will be a crowded place.

    You will find a link on our family website.

    David thanks a lot for keeping us up to date and all the best.

    Opa Willem

    NB: GTS means : Gas Turbine driven Ship.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 65211

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: