Nederlands gevoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu Nederlands gevoel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

Nederlands gevoel

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

20 April 2010 | Nederland, Amsterdam

EINDELIJK FF nederlands praten, op Bonaire, Kralendijk.
Wat een eiland veel te klein dacht ff een motor te huren maar dat kon niet alleen een fiets of een auto nou ja dan maar niet gedaan.
Gewoon door het stadje gelopen en langs het water, heb wat onduidelijke foto’s van vissen een zwart/gele maanvis en een paar mooi helder blauw/gele en blauwe vissen man het water is wel helder.

En dan net nog even een pilsje gepakt in de kroeg BAMBU waar je ook gewoon in het NL om de rekening kan vragen wat een heerlijk gevoel is.
En nog even gehad over andere schepen ze krijgen hier vaker meer de celeberty en royaal caribean dat zijn meer feest boten.
En ik ontmoet in aruba een paar studiegenoten als het goed is nou ja nu weer slaap tijd morgen naar de AH in curacao.

Groeten vanaf de NL antillen Bonaire.

• 21 April 2010 - 05:57

Mac:

David, jammer man het is echt de moeite om even op het eiland rond te gaan. Wij hebben er destijds heerlijk genoten en gedoken. We zaten in Buddy Dive en de biertjes smaken daar heeeeeel eeeergg lekker.
    Nu volgende bestemming maar weer
    gr mac

• 21 April 2010 - 09:50

Erik:

Zo je bent wel lekker iedere dag weer ergens anders heh! Gefeliciteerd met je brother trouwens ;) En ga je echt naar de Appie in curacao what ik wist niet dat daar ook een zat joh! Geniet lekker en laat je camera niet in het water flikkeren ghehehe

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010