zwemmen - Reisverslag uit Saint George's, Granada van David Schotman - WaarBenJij.nu zwemmen - Reisverslag uit Saint George's, Granada van David Schotman - WaarBenJij.nu

zwemmen

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

18 April 2010 | Granada, Saint George's

Saint George,

Was weer een eiland apart heerlijk gezwommen en lekker genoten van het water man wat was dat lekker.

Voor de rest hadden we zout water aan boord ipv normaal water waar we niks aan konden doen en dus alle gasten klagen, maar goed gewoon blijven lachen.
En je hoofd koel houden. Veel klachten ook over de airconditioning, en andere dingen in de hutten en restaurant.

We zitten sinds Barbados met 1300 gasten aan boord dat is meer dan normaal maar goed het is haalbaar het is wel 2 keer zo hard lopen maar dat komt wel goed.
De formele avond ging niet helemaal zoals gepland veel te druk 700 gasten in de open seating dat is dus mijn afdeling dus ik had ongeveer 233 gasten wat meer is dan normaal te veel eigenlijk.

Maar ja dat was saint george en 1 zee dag.

Groeten vanaf Grenada

• 21 April 2010 - 05:53

Mac:

Hoi david, lachen man moet ik al een paar nieuwe schoenen op sturen doe ik er gelijk een stappen teller aan vast want km maak je wel of zijn het zee mijlen!! Man ik wil ook wel even zwemmen om bij te watertanden. Proficiat met je broer ( tje ) vandaag ook al weer 18 geworden en gaat 3mnd naar NZ niet slecht toch het reizen zit in de familie. Gr en veelplezier

gr mac

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010