Nieuwe foto's!!!! - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's!!!! - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!!!!

Door: Robbert Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

05 April 2010 | Bahama's, Freeport

Weer even een berichtje op deze manier,

David heeft weer een paar leuke foto's gestuurd.....:D we worden weer eens jaloers:P:P

Veel kijk plezier.

• 05 April 2010 - 14:06

Wim En Marian:

Hoi David,
    Waar blijven de foto's van de verbouwing? Niet vergeten he?
    Wij blijven je volgen, heel leuk. Groeten ook aan Adi en andere tafelbediende van tafel 55.
    Groetjes Wim en Marian

• 05 April 2010 - 18:59

Mama Papa:

lieve David,

Het is hier op Vlieland nu 22.00 uur, wij zijn net terug van een strandwandeling met ja, je gelooft het niet; zeehonden, geen dolfijnen maar hollandse zeehonden. Papa zag ze als eerste en terwijl wij zaten te eten,ja niet in de diningroom Rotterdam maar in het Badhuys, ook niet slecht hoor, zaten de gasten alras aan het raam te kijken. We waaien heerlijk uit. Gelukkig is pap weer wat beter. Met Nynke Pieter en Flelix heerlijk aan zee een kasteel gebouwd....! Wij houden het hier wel 5 dagen vol.
    Lieverd, leuk dat we meer en meer een beeld krijgen van onze globetrotter. Hou je haaks, de laatste loodjes in het dry dock.
    liefs, pap en mam.

• 06 April 2010 - 17:10

Ineke Bijvank:

Hoi David,
    Wat een prachtige foto's allemaal!!Heel leuk om zo een impressie van jouw leven te krijgen!! Het ziet er allemaal heeel lekker warm en avontuurlijk uit!! hartelijke groet.

• 06 April 2010 - 21:35

Erik:

Dave wat een vette reis is het man...! Echt ontzettend tof dat je dit doet man!

Grtz, Erik

• 09 April 2010 - 15:24

Mike & Cas:

Ziet er goed uit pik,
    geniet er maar van! Wij houden het hier ook nog wel vol hoor op Sint Maarten. Zitten alweer bijna op de helft! Gaat echt hard. Enne kom je hier nog een keer of niet?

Hoort t wel.

Toedels.

• 10 April 2010 - 07:16

Mac:

Hoi david nu bijna uit het droogdok, werd hoog tijd. Lekker varen en aan het werk zijn en van alles zien en beleven daar gaat het om. Nu de tijd gaat snel en dat merken wij ook het is zo weer woensdag en ben ik lekker vrij !! Nu we kijken uit naar het volgende verslag en dito foto's
    gr mac xxx

• 10 April 2010 - 17:38

Willem Van Loon:

Hi David,

According plan to morrow Frt L and after that you are going to visit many harbors starting with two days at sea and as first harbor Oranjestad Aruba.
    Again Panama locks and after that along the coast of Mexico on portside till San Diego, back where you came from.!

David when you visit our family website and click on the swimming fishes, < Foto’s David and Erik > you see pictures I took this morning in Amersfoort during the occasion Erik was taking the oath as a soldier in the NATRES.

Happy days at sea again.

Opa Willem

• 10 April 2010 - 18:04

Willem VanLoon:

David,

I made a mistake sorry.
    I got mixed up with 25th of april in my previous e-mail.

Your next trip is not to San Diego but first Caribbian and back to Frt Lauderdale.

Opa Willem

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010