Hier zijn ze dan........!!! - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu Hier zijn ze dan........!!! - Reisverslag uit Freeport, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu

Hier zijn ze dan........!!!

Door: Robbert Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

04 April 2010 | Bahama's, Freeport

Beste lezende kijkers, (en david natuurlijk)

David had mij gevraagd om de foto's die gemaakt waren op deze site te zetten. Dit i.v.m. mailtjes dat niet echt goed ging. Het zijn een paar hele leuke foto's, hiermee krijg je weer een goede indruk hoe het daar bij david is.

Gr Robbert (David's "kleine" broer)

• 04 April 2010 - 11:46

Mac:

Hoi David,
    Geweldig nu foto's te zien 1 foto zegt meer dan 1000 woorden. !! Leuk om te zien daar wij er zelf ook geweest zijn. Nu bijna weer aan het echte werk beginnen het cruisen en de gasten verzorgen. Het dry dock achterlatende wat een zucht!! Geniet en tot later liefs MAC xxx

• 04 April 2010 - 12:14

Jermaine:

hey gozer dat ziet er allemaal goed uit ben zelf een beetje jaloers op je meneer de officier als je terug ben hebben we genoeg te bespreken goetjes jermaine

• 04 April 2010 - 20:37

Kieran:

jij hebt het naar je zin! erg leuke fotos, ik ben jaloers, en zit nu zelf in london... maaar jij bent overstreffnde trap, daaar kan niemand tegen op.
    ola

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010