op weg naar Nassau - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu op weg naar Nassau - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van David Schotman - WaarBenJij.nu

op weg naar Nassau

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

24 Maart 2010 | Bahama's, Nassau

Zo weer een dag voorbij en dichter bij Nassau, en het Dry Dock.

Gister avond hebben we een Indian Crew Show gehad geweldig. Vanavond komt het afscheid's feest met veel entertainment.
Gister was er ook nog het Black & White Ball waar de officieren ik dus ook mee moesten dansen met de gasten.

En ik kan niet eens dansen kan je nagaan.
Maar het was wel geweldig, en daarna weer gegeten en gelachen met alleen de officieren.

Zoals eerder gemeld het wordt super hopelijk komt alles op tijd klaar want ik hoorde dat dat een keer eerder niet was tijdens dry dock. De cruise die er na kwam werd vervolgens gecanceld.

Nou ja maakt ook niet uit vanavond weer foto's maken als het kan en natuurlijk genieten.

Ik ga nu nog even middagdutje doen als dat mogelijk is.
Dus vanaf zee welterusten.

Groet David

• 24 Maart 2010 - 17:33

Erik:

He Swa, Dat klinkt allemaal erg gezellig daar aan boord! Werk je ook nog...? ;) Toffe foto van je dat je kijkt naar de sluizen bij het panama kanaal, ziet er goed uit! Ben nog wel benieuwd naar wat meer foto's! Succes en Bon Voyage!
    Ltrs E

• 24 Maart 2010 - 19:16

Mac:

David
    je bent geweldig goed bezig zoeken ze nog een handige harry in drydock moeten ze wel kost en inwoning betalen !!

gr chris

• 24 Maart 2010 - 19:35

Mama:

Hey Daav,
    Mooie foto's!!!!!!!!!
    Papa was de foto's kwijt maar keek op de verkeerde plek.
    Robknots bracht papa weer tot rust.

Have fun, mama. :D

• 25 Maart 2010 - 13:02

Willem Van Loon:

Hi David,

I made already a reservation on the beach in Freeport !
    You will find a beachchair ready for you. !
    See last picture in the serie “ Reisschema 28 mrt zondag
    Belevenissen aan de wal “.

By the way, Erik asked you recenly for pictures.
    I will suggest to him, and all the visitors of this site, to use the opportunity :
    “Doe de dagboekhouder extra foto-en videoruimte cadeau “!

Still one harbor, Nassau Bahamas, to go and then its into the dry dock for
    15 day’s.

All the best.
    Opa Willem

• 10 Mei 2010 - 17:30

Jolanda:

Beste David,

Vandaag zie ik voor het eerst deze site en dat komt goed uit want ik wil jou graag en van harte een hele fijne verjaardag toewensen!
    Heel hartelijk gefeliciteerd David! Je bent wel heel ver weg maar toch denken we veel aan je en hopen dat je ondanks je volle programma eindeloos geniet!
    Vanavond ga ik voor de laatste keer naar dansles en geloof het of niet, dansen kan ik best.
    Dus als je het wilt leren geef ik je zo een priveles hoor! ha ha!

Veel groeten,
    Jolanda Koen Geerten en Juliët

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010