Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Nederland - Reisverslag uit Zeist, Nederland van David Schotman - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Nederland

Door: David Schotman

Blijf op de hoogte en volg David

06 Maart 2010 | Nederland, Zeist

Zo beste mensen,

Voor mij is dit het laatste bericht vanuit het kikkerlandje Nederland.
Ik voel de spanning nu toch wel een beetje oplopen, koffer ingepakt, tas ingepakt op laptop na.
Backup maken van mijn laptop, en eigenlijk ben ik nu "Good to Go".

Maar dat gebeurt pas morgen ochtend om 10:55 ga ik vliegen, dus ik vertrek vanaf thuis om 07:00.
Dit omdat je natuurlijk naar Amerika vliegt en al die veiligheidsredenen die je hebt, moet je 3 uur van te voren aanwezig zijn.

Ik heb er zin in, maar dat is logisch na al het voorafgaande wat ik heb meegemaakt.

Eerst wilde ik naar Engeland vervolgens werd het Sint Maarten om als 2e stage plaats in Oostenrijk te komen, tot dat ik op de HORECAVA een telefoontje kreeg met het bericht dat ik wel bij DE HAL kon komen.
Ik natuurlijk blij en alles op de rails gezet om mij geestelijk/lichamelijk voor te bereiden op letterlijk een grote reis.

Keuringen, Engelse test, Safety test, Presentatie, Sollicitatie gesprek, Engelse mails en nee niet 1 of 2 nee wel 40 geloof ik.
Dit allemaal koste tijd maar is tot nu toe al een ervaring op zich en eentje die ik nu al niet meer kan vergeten.

En als laatste met mijn Opa en Robbert naar de SS Rotterdam geweest, waar wij al de weg kwijt raakte, dus laat staan wat mij de maandag(voor jullie dinsdag) te wachten staat aan boord van de

"MS STATENDAM"

Beste mensen ik zal proberen 1 keer per week te bloggen en neer te zetten waar ik dan ben in de BAHAMA'S of in ALASKA, ik weet het niet.

Maar 1 ding weet ik wel dat dit een ervaring wordt die ik nooit zal vergeten.


Tot een volgende Blog vanaf ZEE.


Groet David

  • 06 Maart 2010 - 14:13

    Kieran:

    jee, veel plezier op reis!
    ik wacht met smart op de volgende blog MET foto's hoop ik.

    ola

  • 06 Maart 2010 - 17:54

    Ineke Bijvank:

    Hey David, Spannend hè!
    Wij wensen je een hele goeie reis toe en we hopen dat deze ervaring net zo spannend en boeiend en mooi mag zijn als je hoopt!!We kijken uit naar al je verhalen!!take care

  • 06 Maart 2010 - 18:00

    Ineke:

    oh, en mama Inge ook sterkte hè!

  • 07 Maart 2010 - 08:42

    Mac:

    Beste david,

    Heel veel plezier ik denk aan vroeger !!!

    Gr Chris

  • 07 Maart 2010 - 08:42

    Mac:

    Beste david,

    Heel veel plezier ik denk aan vroeger !!!

    Gr Chris

  • 07 Maart 2010 - 10:12

    Marjolijn:

    Ha David,
    Een goede reis wensen we je van harte toe! Heerlijk dat het begonnen is! We hebben tijdens het ontbijt aan je gedacht. Kieran zei dat je om 11.00 uur zou vliegen. Je bent nu dus 10 minuten in de lucht! Graag volgen we je reis en al je ervaringen.

    Lieve groet,
    Marjolijn

  • 07 Maart 2010 - 12:01

    Inge:

    Vandaag 8.00 uur op schiphol!!! David wat heerlijk dat het eindelijk zover is.Thee met appeltaart bij Starbucks was een goed begin.

    Je zit/hangt nu al 2 uur in de lucht.Samen met 5 andere HAL gangers, echt leuk dat je nu in het vliegtuig zit met aanstaande collega's!!
    We lezen wel hoe de heenreis verliep!
    x Inge.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

David Willem Christiaan Schotman geboren te Nieuwegein, ik ga nu een reis maken met De Holland America Line. Dit wordt een ervaring om nooit te vergeten. Op school gezeten in De Bilt, vervolgens Bilthoven om daarna naar het MBO Vakschool Wageningen te gaan en daar de studie Horeca Manager/Ondernemer te volgen. Ben nu afgestudeerd en wel heb nog een jaar HBO geprobeerd helaas ging het spaans niet zo als gepland. Maar nu toch weer terug bij de Holland America Line, om weer aan de slag te gaan als Assistant Dining Room Manager.

Actief sinds 17 Jan. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 65294

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 26 Mei 2013

All over the world

Landen bezocht: